16 nov. 2007

Dilema existentiala

Prins in sinergia faptelor si meandrele concretului am constatat astazi ca am o dilema existentiala.Eu de ce exist in blogroll la dumneavoastra domnule Iliescu !? Cuprins de remuscari metafizice am inceput sa studiez celelalte bloguri adugate in lista de recomandari ca nu cumva sa observ, ca bucuria provocata de aceasta onorabila listare este efemera si se datoreaza unei greseli regretabile.Situatia parea sumbra...
- Adrian Ciubotaru primul pe lista cu articolul: Ganduri dupa “Vorbe Grele”
-Adrian Nastase : Un nou blogger - Ion Iliescu

-Anca Alexandrescu : Blogul lui Ion Iliescu clonat!

-Dan Andronic : De ce-mi place Ion Iliescu. Pentru că la 77 de ani are c...e!

-Ioan Mircea Pascu : Inca nici un articol dar se pare ca este un blog cu teme politice

- MarketingPolitic :habar nu are de ce a ajuns pe acolo dar asta ii da sperante sa reinvie nu stiu ce...se pare ca blogul ! :Iliescu m-a pus în blogroll

-Oana Dobre(Blog de ziarista blonda) e la fel de nestiutoare ca si MarketingPolitic dar pentru ca tot s-a bagat in seama cu domnul Iliescu il invita la leapsa mica pe maidan Sinergia blogosferei, mai draga!

-Sorina Matei e lesne de inteles de ce apare in blogroll,are deja 4 articole cu domnul Iliescu,mai mai sa cred ca e un blog numai despre dansul!! Macar unul dintre articole aici:
Ion Iliescu- de acum, un blogger cu greutate politică

Si nu in ultimul rand Victor Ciutacu (daca vreti sa vedeti cine e,mergeti pe la Zoso,va lamureste el)cu articolul :Eu sunt vinovat si pentru blogul lui Ion Iliescu
Astea fiind spuse eu pe unde ma incadrez stimati domni ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu