24 sept. 2007

Pinul de la Google e pe drum !!

Dupa luni intregi in care habar nu am avut cum sa fac bani din Adsense in sfarsit in ultimele 2 saptamani orele pierdute in fata calculatorului incep sa dea roade :P

Am depasit limita de 50 USD si ieri s-a generat Pinul de la Google pe care trebuie sa il astept intre 3 si 6 saptamani pentru a putea procesa platile.Cecul se emite automat la plafonul de 100 USD dar pentru asta trebuie introdus pinul care il primesc prin posta.Nu ca m-as imbogati cu 100 USD dar ideea in sine de a fi platit sa faci ce iti place e super tare :)) NU vreau sa merg prea departe cu gandul si nici nu am timpul necesar pentru a face asta la un nivel profesional dar sper ca pe viitor sa imi platesc macar chiria cu cecuri de la Google.Mda ...am de lucru pana o sa obtin 350 eur pe luna din Adsense :))

Un comentariu:

  1. domnule ziar, as aprecia de dragul preciziei sa ma treceti corect in blogroll, nu vreau sa fiu incorect asociata cu pantera roz care e o lame-ritza. nu fuchsia, nu violet, nu indigo, mov. multumesc pentru atentie.

    RăspundețiȘtergere