18 sept. 2007

Adsense experiment

Nu am mai scris in ultima perioada pentru ca nu am mai avut timp.Am studiat si studiez in continuare posibilitatile de a face bani din Adsense.Am dezvoltat in ultimile 3 saptamani un blog care are momentan cam 200-300 de vizitatori pe zi, un CTR de peste 2% si in medie cam peste un dolar pe zi,in zilele cele mai bune am avut un CTR de 2,80 si un castig de 2,7 USD.Nu va spun numele blogului pentru ca nu are importanta.E un blog tematic si necesita minim efort din partea mea pentru updatare continut...Daca as avea timp sa dezvolt 20 de situri care sa imi aduca cate un dolar pe zi probabil as face 600 de dolari pe luna,dar nu este rentabil din punct de vedere al timpului alocat.A,daca as fi un looser care sta toata ziua acasa pe banii parintilor probabil ca ar fi cea mai buna metoda de a face 600 usd pe luna stand acasa in fata calculatorului..Ideea este ca se poate.Alta varianta ar fii cea a unui domeniu cumparat si o platforma de blog care in timp sa creasca asa de mult incat sa castigi bani din spatiul publicitar de pe site.O sa incerc in cateva saptamani sa pun la punct cel putin 5 bloguri tematice diferite si sa studiez in continuare problema..O sa revin cu amanunte cand va fi cazul.

Update: Ieri am avut un CTR de 4,7% si un castig de 3,7 USD...Sper sa nu blocheze Google contul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu