10 iun. 2007

Avocatul Diavolului

Initial am inceput sa scriu pe blog pentru ca ceva ma deranja,ma intriga,ma facea sa imi doresc sa spun si la altii...apoi copil fiind bloguri cutreieram am decis sa imi fac un blog pe blogspot.Motivele pentru care am ales blogspot le-am amintit si in alte posturi...Am relevanta in Google si vizitatori aproape in exclusivitate din motorul de cautare..Daca vroiam incercam sa imi fac prieteni in blogosfera romaneasca..eu pun link spre tine,tu pui link spre mine...si asa traficul probabil ca crestea spectaculos dar eu nu am considerat ca trebuie sa am un blogroll...Pai cam de ce...ca nu am timp sa citesc pe nimeni,nu am timp nici macar sa scriu un articol ca lumea...Nu sunt genul care sa petreaca ore intregi in fata calculatorului citindu-i pe altii si facand comentarii pe nu stiu unde...Oameni buni, nu stiu de unde aveti asa de mult timp liber....in weekenduri daca am timp sa stau o ora pe net....pentru ca in timp ce voi postati frenetic eu am lucruri mai bune de facut....ca de exemplu sa plec din Bucurestiul asta infect,sa evadez la munte la mare...sa ma urc intr-un ATV,sa ma dau cu un cart,sa fac un gratar in varf de deal,sa ma prajesc la soare,sa ma scald intr-o baltoaca..etc etc etc.
Am observat ca cel mai bun material de pus pe blog este despre prostie,despre ignoranta,despre tot felul de chestii care se intampla in Romania asta de doi bani.....Sunt multe articole care mi-as fi dorit sa le scriu...dar sincer m-am saturat de prostie...nici macar nu vreau sa o mai vad,vreau sa o ignor pur si simplu..Asadar incepand de acum incolo vreau sa fiu avocatul diavolului,vreau sa spun lucruri bune despre chestii rele....vreau sa vad daca sunt in stare sa scot in evidenta aspectele pozitive dintr-un rahat.....Incepand de astazi ca un experiment o sa incerc sa scriu numai de bine......o sa incerc sa nu mai critic pe nimeni,si nimic...Sunt curios daca o sa fiu in stare sa scriu ceva de bine despre Vadim Tudor,despre Becali,despre Irinel Columbeanu....Astea vor fi temele pentru postarile ulterioare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu