12 dec. 2007

Cum sa scrii cu diacritice foarte usor !!

Sa scriu cu diacritice a fost cel mai groaznic cosmar al meu cand mi-am facut proiectul de diploma.Pana astazi nu aveam nici cel mai mic chef sa scriu cu diacritice cand am citit pe blog la Comanescu ca exista o scapare. Nu te mai chinui sa apesti taste sa stai sa iti desenezi tastatura cu literele respective.Pur si simplu intri pe srv.diacritice.com introduci un text normal fara diacritice.In cazul in care exista variante alternative la un cuvant programul da posibilitatea de selectare.Exista o limita de 6000 de cuvinte pe text.

Asadar pentru toti studentii care au de facut proiectul de diploma si care nu vor sa dea in taste pana le pica ochii in gura au de facut urmatorii pasi care le va usura munca cu 95 % :

1.Se ia una bucata scanner.

2.Se downloadeaza ABBYY FineReader OCR Professional (este un program de recunoastere a scrisului).ABBYY FineReader puteti sa il downloadati de pe Softpedia,de aici

3.Scanati documentul si obtineti varianta digitala cu ABBYY.


4.Folositi srv.diacritice.com si transformati cate 6000 de cuvinte o data ,ca prin farmec intr-un text scris cu diacritice :))

5.Aici trebuie sa ii multumiti lui Comanescu.



Sa nu mai spuneti si la colegii vostri tocilari care si-au pierdut noptile tastand ş -uri si ţ-uri .Lasati-i sa se chinuie ca nici ei nu va dadeau sa copiati la examene :)

Un comentariu:

  1. hello, sunt eu cireasa de pe tort. adica hopefully eu sunt aia de pe tort, ca intrebai tu mai demult.

    m-am intors, am mai scris chestii.

    merci de incurajarea de la inceput.

    ne punem pe scris pe bune de acum inainte. am avut treaba cu cireasa cealalta, second best:)).

    mai vino pe la noi

    RăspundețiȘtergere