11 iul. 2007

Tatal fiul si Armaghedonul

Doamne..de cand l-ai trimis pe Junior pe Pamant acu 2007 ani mi-ai zis sa las mana libera astora in gestionarea blocului locativ numit Terra.Ca sa le iert pacatele ,ca sa nu le mai dau potop,pucioasa si alte alea.I-am lasat Doamne sa isi faca de cap ,sa se administreze singuri.Si uite de cand au descoperit industrializarea au dat Dracului si nu tie Doamne totul..Au intors planeta cu fudul in sus,au retrocedat Raiul urmasilor lui Adam si Eva care la randul lor l-au defrisat si au facut cartiere residentiale,au construit tot soiul de masinarii care de care mai poluante si uite acu o sa ramana si fara petrol in cativa ani.Doamne eu ti-am spus atunci cu Turnul Babel si m-ai ascultat...Nu era mai bine sa nu le aratam focul ? Uite acuma mancau fructe linistiti prin copaci.Doamne ziceam sa nu fiu rau ,sa nu le mai dam cu foc in cap ca la Sodoma si Gomora,eu zic sa le dam cu gheata,cu tsunami cu tornade,grindina sa le dam Doamne si inundatii sa vada si ei o Era Glaciara inainte de a se obisnui cu focul Iadului.

InGer CEO Terra

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu