2 iul. 2007

Culori pentru femei

Am observat cu surprindere ca sunt afon la culori......total paralel...Daca cineva m-ar intreba cate culori cunosc as zice ca vre-o 10 :rosu albastru,negru ,maro ,bej ,verde,galben ,violet,roz,portocaliu si de aici incolo sincer inspiratia mea legata de culori moare subit chinuita de prezenta nedumeririi...
De fiecare data cand merg la cumparaturi ma uit cu sfintenie la acel guru al culorilor acel monstru sacru al combinatiilor pastelate si nu numai ,acel amestecator de culori divin care se numeste femeie..Da!... femeie ce va mirati !?
Femeia ..un extraterestru aciuat la noi pe planeta are un limbaj al culorilor total necunoscut mie...De fiecare data cand vreu sa imi cumpar o camasa sau un costum ascult cu sfintenie cuvinte intr-o limba total necunoscuta mie:
-Aceasta este un gri petrol!
EU saracul care de abia am o notiune cat de vaga asupra culorii gri ma chinui sa ma intreb ce dracu cauta petrolul ala pe acolo ca mie mi se pare gri toata ziua...
-Si aici o camasa roz banan..
-Aha...roz banan.....Banan nebanan nu pot sa imi inchipui nici in ruptul capului.....
As mai continua cu exemplele dar din pacate...astea sunt singurele cuvinte extraterestre care mi-au ramas in minte....
Unul din momentele rare in care imi cumpar cravate trebuie sa fie insotit bineinteles si de achizitia unor camasi ....O alta problema pe care o intampin ...de unde stiu femeile astea ca punctulete alea alea de pe cravata in culoarea X se asorteaza cu nu stiu ce numar de culori de posibile camasi...E un alt mare mister pentru mine inca neelucidat...
De aceea apelez cu incredere la de acum binecunoscuta femeie vanzator care imi propune atatea variante incat ca sa scap de gura ei si de buimaceala din capul meu cedez cam la a treia propunere fericit ca am mai facut o achizitie pe baza unei stiinte exacte al carui algoritm imi scapa.....Si apoi docil imi recunosc inferioritatea rugand-o pe aceasta sa imi faca si unicul,vesnicul nod la cravata cumparata care bineinteles ca va rezista o vesnicie altfel fiind dezastru....
O alta problema pe care am observat-o legata bineinteles tot de culori...
Fereasca Dumnezeu sa stati in fata unei femei cand isi redecoreaza casa....De obicei am observat ca sotii cedeaza in fata sotiei recunoscand superioritatea covarsitoare a acesteia in alegerea contrastelor asorteurilor intr-un joc atat de halucinant ca la sfarsitul acestuia saracul sot buimac si ametit de abia mai are putere sa duca mana la buzunar sa scoata banii pentru a achizitiona ce a ordonat comandantul suprem al vietii lui FEMEIA.
De aceea dragi masculi din toata lumea va rog sa va uniti pentru a rasturna tirania femeii...
Vreau un haos al culorilor,vreau ca negrul sa se potriveasca cu visiniu si verde,vreau ca rozul sa fie asortat cu albastrul si intr-un final fericit vreau sa imi pot purta si eu adidasii mei verzi cu tricoul meu rosu cu dungi negre si eventual niste pantaloni albastri si sosete albe fara ca aceste fiinte tiranice care ne conduc viata sa aiba ceva de comentat:))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu