25 iun. 2007

Vizita la dentist




Daca as fi un blogger probabil ca as scrie mult mai multe aici..dar nu sunt..nu ca nu as putea,dar anumite lucruri,intamplari prefer sa le pastrez pentru mine,nu prea vreau sa imi disec viata personala aici in fata voastra...Totusi,vreau sa va vorbesc despre dentistul meu...De ce ? Pentru ca e bun si vreau sa stie si altii ca e bun...Ce inseamna un dentist bun ? Hehehe Pe langa multe alte chestii un dentist bun inseamna ca...nu te doare :)) Glumeam desigur :P Sa fi un dentist bun inseamna sa folosesti materiale de calitate,si ma refer aici in special la plombe,la anestezic...Sunt dentisti care si in ziua de astazi folosesc ca anestezic Xilina..chestia aia care uneori prinde alteori nu ...chestia aia care desi a fost folosita ca anestezic te face sa urli ca dracu in timp ce dentistul sta cu un picior infipt la tine in piept incercad sa iti smulga maseaua..Suna horror stiu...dar sunt multi dentisti care sunt prea zgarciti ca sa dea pe un anestezic de 3 ori mai mult decat pe xilina.Saracu de mine am fost pe la Slanic,la Grota Miresei,am facut apoi un gratar intr-un sat de munte prin zona...Ideea e ca la 2 zile dupa ce m-am intors am facut o gingivita....chestia aia enervanta care atunci cand te speli pe dinti te dor toate gingiile si sangereaza ca dracu...Probabil a fost un moment bun sa trec si pe la dentist...un antibiotic pus,o detartrare,un periaj profesional..o carie mica de astupat...chestii nu foarte importante...Ma bucur ca nu am probleme ca altii....si nu stiu ce e aia durere de masea...si dupa cum evolueaza lucrurile nici nu voi stii vreodata(sper eu)...Ideea e ca ...daca vreti sa mergeti la dentist..mergeti la Costin :P Ca sa prindeti curaj uitati-va la poze :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu