1 mai 2007

Visul de blog

Ieri am fost foarte obosit si am adormit imediat dupa ce am ajuns de la job...Am avut un vis foarte foarte ciudat...Se facea ca un motor de cautare imens ma tortura smulgand din mine keyworduri-le oboselii si incerca sa le aduca in prima pagina de search....In tot timpul asta ma intorceam de pe o parte pe alta incercand sa rezist....si sa il pacalesc dand alte keyword-uri...M-am trezit brusc speriat de brutalitatea cu care ma indexa..totul a fost atat de real..incat timp de cateva fractiuni de secunda tot incercam treaz fiind sa gasesc strategii.....Sper ca data viitoare sa nu am un cosmar cum ma alearga spyderii de la Google....sau cum trafic.ro alearga aruncand cu nr de vizitatori unici dupa mine.....sau sa nu ma prinda o ploaie acida de linkuri prin padurea technorati...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu