12 mai 2007

Mobile Blogging


Astazi m-am trezit cu net pe telefon..s-a furisat pe nevazute in buzunarul drept al pantalonilor a intrat timid in telefon si a inceput sa navigheze nestingherit..cand am scos telefonul din buzunar sa verific calendarul el deja se lafaia prin alertele mele la Vodafone...Pentru o fractiune de secunda m-am uitat la telefonul meu ca la un extraterestru pentru ca nu intelegeam meniul....E clar mi-am zis ,ma urmareste peste tot....netul asta...imi e prieten zi de zi la munca....a dat buzna si acasa si pe laptop acum si pe mobil !?!?

NETule ce tot vrei de la mine ???? Sa fim impreuna si in tramvai,in troleu,nu iti ajunge cat ai devenit de posesiv ? De multe ori nu ma lasi si pe mine sa ies in parc,la televizor nu mai am voie decat pe Discovery si la stiri,ce stiri nici stirile nu ma lasi sa le vad la TV zbieri ca pot sa le citesc tot la tine...

Eu cred ca ai devenit gelos pe telefon...ma vezi ore intregi pe zi acordandu-i atentie in timp ce tu ma studiezi incruntat din spatele monitorului speriat de idle-ul care te arunca in melancolie...Astazi ca sa te impac si pe tine si pe blog am facut mobile blogging ...Da...spune cu voce tare : menage a trois - tu ,telefonul si blogul..voi trei care imi mancati o parte din viata....v-ati unit impotriva mea...
Asa se intampla cand isi baga Google coada..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu