2 apr. 2008

M-am lasat de fumat prima zi


8 :30 Ma trezesc cu nasul infundat ca de obicei ,fara pic de miros si cu gustul naspa ramas in gat de la ultima tigare de aseara.

9:00 Nici o treaba,imi cumpar ziarele si ma indrept catre munca,de fapt nici nu ar avea ce sa fie din moment ce eu fumez prima tigare la birou.

10:00 La Gregory's bag un Pan'oro Salami& Bacon si 2 pateuri cu branza.

11: Creierul incepe sa dea semne ca are chef sa ma saboteze si incearca el niste presupuse dureri in ceafa si alte alea ca un inceput de sevraj.Imi spun :prietene la cat ai fumat aseara ai nicotina in tine pentru 2 saptamani hai sictir cu vrajeala asta.

12: Deja sunt stabilizat si incep sa trec in partea aia de usoara ametelea semieuforica.

Sunt oarecum uimit pentru ca data trecuta dezvoltasem niste simptome cu transpiratii reci insomnii si presiuni in ceafa...acum ioc..nada,nimic,ma gandesc ca este cam prea usor ,suspect de usor de data asta sa ma las de fumat....

Spre seara am mancat 2 banane,mi-am luat apa minerala si m-am uitat la TV pana pe la 1 noaptea,am dormit asa si asa dar acceptabil fata de alte dati..

7 comentarii:

  1. Cred ca o sa incerc sa ma las si eu
    Desi cred ca este imposibil
    :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Scriu astazi despre efecte,e deja a 5-a zi :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Pentru Robert: nu poti sa te lasi de tigari oricand,eu pregatesc momentul asta de cateva luni si nu am certitudinea ca va reusi...

    RăspundețiȘtergere
  4. Daca ai reusit sa te lasi Felicitari !........super tare tema pe care ai expus-o.......

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Iosif Eci multumesc pentru aprecieri.

    RăspundețiȘtergere
  6. Si eu ma las de fumat ... si totodata scriu si un blog "cum sa te lasi de fumat"
    Am scris si un post despre ce scrii tu aici (cu lincul de rigoare)

    RăspundețiȘtergere