25 mai 2007

Raspunsul d-lui Dragos Anastasiu

Se pare ca am primit un raspuns la "Scrisoare deschisa adresata d-ului Dragos Anastasiu " constand in 2 comentarii la articolul anterior legat de dansul,prin care mi se solicita intrebari.Presupunand ca cel care mi-a raspuns este Dragos Anastasiu am sa ii transmit urmatoarele:

" Nu am cum sa stiu daca sunteti "adevaratul" Dragos Anastasiu dar probabil ca imi voi da seama dupa consistenta raspunsurilor.
Sa incepem...
Majoritatea au cautat data nasterii dvs...nu stiu de ce..Deci se naste urmatoare intrebare:

1. Unde si in ce an ati aparut pe lume :) ?

Foarte multi au cautat Dragos Anastasiu carte de vizita...Banuiesc ca majoritatea doresc sa va contacteze in anumite probleme..aici tine de dumneavoastra daca doriti sa lasati sau nu, niste date de contact eventual un numar de telefon de la secretara sau o adresa de mail...pentru ca tine de intimitate:

2.Coordonatele dumneavoastra constand in numar de telefon birou sau adresa de mail oficiala pentru a putea fi contactat ?

Toate "povestile" despre dumneavoastra incep cu perioada in care erati medic in Germania si ati vorbit cu un pacient care v-a initiat in afacerile legate de transport...Se naste urmatoarea intrebare:

3. Ce facultate ati terminat,in ce an,cum ati ajuns in Germania ca medic ,cum a fost perioada studentiei,de ce Germania si nu alta tara ?

Chestii care tin de intimitate si probabil ca nu doriti sa le dezvaluiti:

4.Sunteti insurat,aveti copii ? Cum va impartiti timpul petrecut la birou cu cel alocat familiei.Mai aveti timp sa plecati in vacante ?

5.Actual mai aveti si alte afaceri in afara de Eurolines ?

6.As dori sa notati urmatoarea adresa de contact: random4web@gmail.com Daca se poate as dori sa fac un interviu cu dumneavoastra.

In speranta ca voi primi un raspuns adecvat va multumesc anticipat. "

Un comentariu: