4 dec. 2009

Copilaria comunista

- da, am fost pionier
-da, am purtat cravata rosie de pionier si am fost sef de detasament 4 ani la rand cu firet galben
-da, am citit Ciresarii
-da, ma jucam sotron si lapte gros
-da, am mestecat guma Turbo, am mancat bomboane Boni Bon si acadele Chiupa Ciups
-da, ma uitam la bulgari pe Studio X (hics)
-da, am stat la coada pentru banane si portocale de fiecare Craciun
-da, am prins "Gala desenului animat " cu Viorica Bucur si ma infioara si acum cand ma uitam la prezentare
-da, mi-e dor si acum de vremurile alea pentru ca reprezinta copilaria mea si copiii de astazi nu mai sunt ca atunci...
-da imi pare rau ca am imbatranit si reprezint o generatie "batrana"

-da, viata trece si trebuie traita ca atare
-da...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu